Podrška na daljinu

Podrška na daljinu

Održavat ćemo vaš sustav u vrhunskom stanju

Obratite nam se

Ostajemo uključeni u održavanje dugo nakon što pokretanja vašeg sustava. Nakon što klijent počne raditi s našim softverom, Mecalux nudi stalne, sveobuhvatne usluge održavanja softvera.

  • Upravljanje licencijama

    Upravljanje licencijama

    Primajte ažuriranja proizvoda i zakrpe. Mecalux ulaže velik dio svojih poslovnih resursa u poboljšanje i kontinuirani razvoj svojih softverskih rješenja kako bi ih prenio svojim klijentima.

  • Podrška na daljinu

    Podrška na daljinu

    Uživajte u podršci našeg tima. Birajte između opcija kao što su: od ponedjeljka do petka, od 8 do 18 sati pomoć u uredovnom vremenu; do opsežnijeg paketa kontinuirane brige o kupcima 365 dana u godini. Svaki korisnik s aktivnom licencijom može se prijaviti za našu uslugu podrške na daljinu.

  • Praćenje sustava

    Praćenje sustava

    Podrška na daljinu također uključuje proaktivni nadzor putem alata Easy Monitor, koji povremeno provjerava rade li nesmetano svi kritični aspekti vaše instalacije.

Zatražite DEMO

Ostavite nam svoje podatke i jedan od naših stručnjaka će vam pomoći

Priložite i pošaljite do 5 slika ili dokumenata (datoteke od 15 MB) ako je to potrebno.