
Ostajemo uključeni u održavanje dugo nakon što pokretanja vašeg sustava. Nakon što klijent počne raditi s našim softverom, Mecalux nudi stalne, sveobuhvatne usluge održavanja softvera.
-
Upravljanje licencijama
Primajte ažuriranja proizvoda i zakrpe. Mecalux ulaže velik dio svojih poslovnih resursa u poboljšanje i kontinuirani razvoj svojih softverskih rješenja kako bi ih prenio svojim klijentima.
-
Podrška na daljinu
Uživajte u podršci našeg tima. Birajte između opcija kao što su: od ponedjeljka do petka, od 8 do 18 sati pomoć u uredovnom vremenu; do opsežnijeg paketa kontinuirane brige o kupcima 365 dana u godini. Svaki korisnik s aktivnom licencijom može se prijaviti za našu uslugu podrške na daljinu.
-
Praćenje sustava
Podrška na daljinu također uključuje proaktivni nadzor putem alata Easy Monitor, koji povremeno provjerava rade li nesmetano svi kritični aspekti vaše instalacije.